Uvjeti korištenja
Opći uvjeti poslovanja turistiÄke agencije Nin turizam d.o.o.
Opći uvjeti korištenja
ÄŒlanak 1.
Dobrodošli na web stranice agencije NIN TURIZAM (u daljnjem testu agencija). Korištenjem svih naših usluga i informacija s naše web stranice ujedno prihvaćate i naše uvijete korištenja. Ukoliko se ne slažete s navedenim uvjetima korištenja molimo da ih ne koristite. Stoga vas molimo da dolje navedene uvijete pažljivo proÄitate.
Kompletan sadržaj na web stranicama agencije, koji nije komercijalnog karaktera, je u vlasništvu agencije a postavljen je u svrhu promoviranja turistiÄke ponude mjesta i gradova koje agencija predstavlja. Svako kopiranje i korištenje sadržaja (tekstova i fotografija) u komercijalne svrhe krše se autorska prava.
Sve slike i informacije privatnog smještaja navedene na našoj web stranici su provjerene i prikupljene od strane zaposlenika agencije. Zbog mogućih nastalih pogrešaka, propusta te kasnog ažuriranja istih agencija ne preuzima odgovornost.
Zbog poštivanja vaše privatnosti agencija vaše podatke potražuje i koristi samo u sluÄaju rezervacije jedne od naših usluga kako bi mogli istu realizirati. Podaci mogu biti dostupni našem partneru (iznajmljivaÄu) koji su potrebni za provedbu rezervacije te nisu dostupni trećoj strani, osim ako to nije regulirano zakonom. Agencija ne jamÄi za sigurnost i privatnost sadržaja poslanih putem elektronske pošte.
Agencija zadržava pravo promjene navedenih općih uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Agencija zadržava pravo na ukidanje bilo kojeg sadržaja ili usluge na naših stranicama bez obaveze prethodne najave. Agencija nije odgovorna za štetu nastalu tim putem.
Ponuda
ÄŒlanak 2.
TuristiÄka agencija NIN TURIZAM sa sjedištem u Ninu, Trg braće Radića 3 bavi se posredovanjem i izvršavanjem rezervacija u ime vlasnika i za njegov raÄun i tako gostu osigurava smještaj, te posredovanjem pri iznajmljivanju izleta, automobila, bicikla, barki i glisera.
Rezervacija i plaćanje
ÄŒlanak 3.
Upiti za rezervaciju smještaja se primaju elektroniÄkim putem, pismeno ili osobno u poslovnici agencije. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrÄ‘uje da je upoznat s ovim Općim uvjetima. Na taj naÄin sve navedeno postaje pravna obaveza za gosta i za agenciju.
Rezervaciju je moguće izvršiti na dva naÄina: Plaćanjem potvrÄ‘ene rezervacije uplatom dijela iznosa u visini agencijske provizije kao akontacije (iskljuÄivo na naÄin da se uplati akontacija na transakcijski raÄun trvrtke temeljem ponude za smještaj) dok se ostatak iznosa plaća iznajmljivaÄu na dan dolaska. Iznos akontacije utvrÄ‘uje agencija. Dolaskom osobno u agenciju gost plaća agencijsku proviziju dok ostatak smještaja plaća iznajmljivaÄu.
Cijena usluge
ÄŒlanak 4.
Cijena smještaja ukljuÄuje osnovnu uslugu kako je navedeno u rezervaciji: dnevni najam, posteljinu, ruÄnike, opremljenu kuhinju s potrebnim posuÄ‘em i priborom, utrošak vode, struje i plina.
Posebne usluge nisu ukljuÄene u cijenu (usluge doruÄka, iznajmljivanja Äamca...) te ih treba platiti posebno.
Cijene smještaja su odobrene od vlasnika smještajne jedinice koji ima pravo na promjenu istih.
Za boravak kraći od tri dana cijena se može uvećati za 30% te je isto regulirano ugovorom izmeÄ‘u iznajmljivaÄa i agencije.
U sluÄaju promjene cijena odreÄ‘ene smještajne jedinice nakon izvršene prijave, a prije uplaćene akontacije, agencija se obvezuje odmah obavijestiti gosta o tome te mu poslati novi obraÄun. Gostima koji su uplatili akontaciju agencija jamÄi da će im preostali dio biti obraÄunat po osnovi prijašnje kalkulacije po kojoj je gost i rezervirao smještajnu jedinicu.
Kategorizacija i opis usluga
ÄŒlanak 5.
PonuÄ‘ene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga u pojedinim mjestima su razliÄiti i nisu usporedivi.
Svaki gost treba biti primljen u Äistu i urednu smještajnu jedinicu. Za goste koji ostaju duže od jednog tjedna bit će dostupne dodatne plahte i ruÄnici.
Gosti u smještajnu jedinicu dolaze poslije 14.00 sati, a na dan odlaska smještajnu jedinicu napuštaju do 10.00 sati. Predaja kljuÄa smještajne jedinice se obavlja u samom objektu od strane vlasnika ili predstavnika agencije.
Pravo agencije na promjene i otkaz
ÄŒlanak 6.
Agencija ima pravo promijeniti ili otkazati rezervirani smještaj ako prije ili za vrijeme odmora nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći ili otkloniti. Agencija tada uz pomoć vlasnika gostu nudi zamjenski smještaj, ali sve iskljuÄivo uz odobrenje i suglasnost gosta. PonuÄ‘eni smještaj treba biti iste ili više kategorije po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju.
Pravo gosta na promjene i otkaz
ÄŒlanak 7.
Ukoliko gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju uÄinjenu prema njegovu zahtjevu, treba to uÄiniti pismenim putem.
Posebni uvjeti otkazivanja tijekom 2021. godine:
U sluÄaju da ugovorite Smještaj za bilo koje razdoblje tijekom 2021., omogućit ćemo Vam otkaz i prebacivanje termina korištenja Smještaja na bilo koji drugi slobodni termin u predmetnom objektu do 31. prosinca 2022. iskljuÄivo uz suglasnost iznajmljivaÄa-ukoliko se iznajmljivaÄ ne složi postupa se po "normalnim uvjetima otkazivanja", i to u sljedećim situacijama:
Pravo otkaza odnosno prebacivanja termina korištenja Smještaja se neće priznati u ostalim situacijama, ukljuÄujući, ali ne ograniÄavajući se na situacije poput:
|
Uvjeti otkazivanja:
- od 30. do 14. dana prije ugovorenog dolaska gosta vraća se 30% uplaćenog iznosa
- od 13. do 2. dana prije ugovorenog dolaska gosta vraća se 10% uplaćenog iznosa
Kod kasnijeg storniranja ili izostanka gosta, odnosno jednostranog prekida rezervacije od strane gosta zadržava se cjelokupan uplaćeni iznos boravka.
Ukoliko gost u rezervirani smještaj ne doÄ‘e do ponoći na dan poÄetka usluge, a nije unaprijed javio agenciji ili pružatelju usluge, rezervacija se smatra otkazanom pa se troškovi obraÄunavaju prema gore navedenom.
U sluÄaju osobnog dolaska gosta u poslovnicu agencije bez rezervacije i ugovorenog te naplaćenog smještaja u cijelosti, gost nema pravo otkazati ugovoreni smještaj uz povrat novca ili se može otkazati ali agencija zadržava cjelokupni uplaćeni iznos.
Obveze agencije i vlasnika
ÄŒlanak 8.
Dužnost agencije je brinuti se o provedbi usluga, a takoÄ‘er i o izboru vlasnika te o pravima i interesima gosta sukladno obiÄajima u turizmu. Vlasnik je dužan osigurati da se gostu pruže sve zakupljene usluge te stoga odgovara gostu zbog možebitnog neizvršenja zakupljenih usluga ili dijela usluga. Agencija i vlasnik iskljuÄuju svaku odgovornost u sluÄaju promjena i neizvršenja usluga prouzroÄenih višom silom.
ÄŒlanak 9.
Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, djelatnici agencije dužni su putniku ponuditi “paket” putnog osiguranja koji se sastoji od: dragovoljnog zdravstvenog osiguranja za vrijeme boravka u inozemstvu, osiguranje od posljedica nesretnog sluÄaja, osiguranje prtljage te osiguranje od otkaza putovanja. Potpisom ugovora putnik potvrÄ‘uje da mu je ponuÄ‘en paket putnih osiguranja.
U sluÄaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu izravno ugovoriti kod jednog od osiguravatelja.
Potpisivanjem ovog ugovora smatra se da su putnicima ponuÄ‘ena i preporuÄena osiguranja navedena u prethodnom stavku.
ÄŒlanak 11.
Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, agencija ima kod osiguravajućeg društva Generali osiguranje d.d., sklopljen Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroÄi putniku neispunjenjem, djelomiÄnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza, broj P13-1020166555. Djelatnici agencije upoznati će putnika sa sadržajem važećeg Ugovora o osiguranju od odgovornosti za štetu koju agencija prouzroÄi putniku neispunjenjem, djelomiÄnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na paket aranžman, a putnik potpisom Ugovora o putovanju potvrÄ‘uje da je upoznat sa sadržajem navedenog Ugovora o osiguranju.
Obveze gosta
ÄŒlanak 12.
Gost je obvezan:
- posjedovati ispravne putne isprave
- poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske
- pridržavati se kućnog reda u smještenoj jedinici te suraÄ‘ivati s vlasnikom ili agencijom u dobroj namjeri
- vlasniku u cijelosti nadoknaditi svaku naÄinjenu štetu u smještenoj jedinici.
Gost će snositi odgovornost i troškove nastale zbog nepoštivanja obveza.
Rješavanje prigovora
ÄŒlanak 13.
Gost ima pravo tražiti odreÄ‘enu naknadu za neizvršene usluge koje je platio. Pri zahtjevu gost mora priložiti pismeni prigovor.
Postupak u vezi s prigovorom:
- Ukoliko gost na samom odredištu nije zadovoljan stanjem smještajne jedinice, treba odmah po dolasku izvijestiti agenciju, odnosno reklamacije odmah iznijeti vlasniku. Gost je obvezan suraÄ‘ivati s predstavnikom agencije i vlasnikom u dobroj namjeri da bi se uzroci nezadovoljstva uklonili. Ako je prigovor opravdan te pružena usluga vlasnika nije zadovoljavajuća, agencija će napraviti sve da gost dobije prihvatljivo rješenje koje odgovara usluzi uplaćenoj vlasniku. Agencija ili vlasnik ne smiju gostu kao zamjenski smještaj ponuditi uslugu manje vrijednosti.
- Ako gost samoinicijativno napusti smještajnu jedinicu i pronaÄ‘e drugi smještaj, te tako agenciji ne pruži priliku agenciji da riješi problem, onda gost nema pravo tražiti povrat novca niti uputiti tužbu za nadoknadu štete.
- Najkasnije u roku od 8 dana poslije povratka s puta gost mora agenciji predati pisani prigovor (uz od vlasnika potpisano izvješÄ‡e o situaciji i eventualne raÄune o prouzrokovanim troškovima). Agencija se obvezuje riješiti prigovor u roku od 14 dana od dana primitka prigovora. Gost se odriÄe posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacije u medije dok agencija ne donese odluku. Ovime se iskljuÄuje pravo gosta na naknadu neizravne štete. Nije li gost na mjestu dogaÄ‘aja reklamirao neadekvatne usluge odnosno ako je podnio pisani prigovor nakon isteka 8 dana poslije povratka s puta, agencija takav prigovor neće uvažiti.
Nadležnost suda
ÄŒlanak 14.
Nije li gost zadovoljan kako je agencija riješila njegov prigovor, ima pravo na pokretanje sudskog postupka. U tom sluÄaju bit će nadležan TrgovaÄki sud u Zadru.
U Ninu, 01.02.2021.
NIN TURIZAM d.o.o.
TuristiÄka agencija NIN TURIZAM
mr.sc. Vlado Škibola, direktor