Opći uvjeti poslovanja turističke agencije
Opći uvjeti korištenja
Turistička agencija NIN TURIZAM sa sjedištem u Ninu, Trg braće Radića 3 bavi se posredovanjem i izvršavanjem rezervacija u ime vlasnika i za njegov račun i tako gostu osigurava smještaj te posredovanjem pri iznajmljivanju izleta, automobila, bicikla, barki i glisera. Opći uvjeti pružanja usluga sastavni su dio ugovora između tvrtke Nin turizam d.o.o. kao turističke agencije i gosta koji prihvaća odabranu turističku uslugu. Sve što je navedeno u Općim uvjetima predstavlja pravnu obvezu kako za gosta tako i za tvrtku Nin turizam d.o.o.. Opći uvjeti objavljeni su na Internet stranici tvrtke Nin turizam d.o.o. Privatni smještaj, najam vozila, izleti tvrtka Nin turizam obavlja isključivo kao posrednik.
Rezervacija i plaćanje
Upiti za rezervaciju smještaja se primaju elektroničkim putem, pismeno ili osobno u poslovnici agencije. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima. Na taj način sve navedeno postaje pravna obaveza za gosta i za agenciju. Rezervacija objekta se smatra važećom odmah po uplati akontacije od strane gosta. Rezervacija se smatra potvrđenom uplatom akontacije koja iznosi 30 % od ukupne cijene najma. Ukoliko gost ne uplati akontaciju u roku od dva dana, smatrat će se da je gost odustao od rezervacije. Gost plaća akontaciju kartičnom uplatom ili bankovnim transferom. Preostali iznos u visini 70 % od ukupne cijene, gost može uplatiti na isti način, kartičnom uplatom ili bankovnim. Preostali iznos gost može platiti i u gotovini, neposredno prilikom dolaska u smještajni objekt, vlasniku na ruke, uz napomenu da je o tome obvezan obavijestiti posrednika, Agenciju Nin turizam, odmah prilikom rezervacije objekta.
Cijena usluge
Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je navedeno u rezervaciji: dnevni najam, posteljinu, ručnike, opremljenu kuhinju s potrebnim posuđem i priborom, utrošak vode, struje i plina. Posebne usluge nisu uključene u cijenu (usluge doručka, iznajmljivanja čamca…) te ih treba platiti posebno.
Cijene smještaja su odobrene od vlasnika smještajne jedinice koji ima pravo na promjenu istih. Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego je navedeno u ponudi ili na voucheru, pružatelj usluga može uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili ima pravo tražiti nadoplatu za nenajavljene goste. Prihvatom ponude gost potvrđuje da je upoznat sa opisom i kapacitetom smještajne jedinice.
Za boravak kraći od tri dana cijena se može uvećati za 30% te je isto regulirano ugovorom između iznajmljivača i agencije.
U slučaju promjene cijena određene smještajne jedinice nakon izvršene prijave, a prije uplaćene akontacije, agencija se obvezuje odmah obavijestiti gosta o tome te mu poslati novi obračun. Gostima koji su uplatili akontaciju agencija jamči da će im preostali dio biti obračunat po osnovi prijašnje kalkulacije po kojoj je gost i rezervirao smještajnu jedinicu.
Kategorizacija i opis usluga
Ponuđene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga u pojedinim mjestima su različiti i nisu usporedivi.
Svaki gost treba biti primljen u čistu i urednu smještajnu jedinicu. Za goste koji ostaju duže od jednog tjedna bit će dostupne dodatne plahte i ručnici.
Gosti u smještajnu jedinicu dolaze poslije 14.00 sati, a na dan odlaska smještajnu jedinicu napuštaju do 10.00 sati. Predaja ključa smještajne jedinice se obavlja u samom objektu od strane vlasnika.
Pravo agencije na promjene i otkaz
Agencija ima pravo promijeniti ili otkazati rezervirani smještaj ako prije ili za vrijeme odmora nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći ili otkloniti. Agencija tada uz pomoć vlasnika gostu nudi zamjenski smještaj, ali sve isključivo uz odobrenje i suglasnost gosta. Ponuđeni smještaj treba biti iste ili više kategorije po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju.
Pravo gosta na promjene i otkaz
Rezervacija se može otkazati isključivo pisanim oblikom.
U slučaju otkaza potvrđene rezervacije privatnog smještaja, datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova kako slijedi:
– za otkaz do 30 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 30% od cijene smještaja
– za otkaz od 29 do 15 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 50% od cijene smještaja
– za otkaz od 14 do 7 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 80% od cijene smještaja
– za otkaz 6-0 dana prije početka korištenja usluge, ili ako gost ne dođe ili otkaže unutar rezerviranog termina, naplaćuje se 100% iznosa ukupne cijene smještaja.
Obveze agencije i vlasnika
Dužnost agencije je brinuti se o provedbi usluga, a također i o izboru vlasnika te o pravima i interesima gosta sukladno običajima u turizmu. Vlasnik je dužan osigurati da se gostu pruže sve zakupljene usluge te stoga odgovara gostu zbog možebitnog neizvršenja zakupljenih usluga ili dijela usluga. Agencija i vlasnik isključuju svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom.
Obveze gosta
Gost je obvezan:
– posjedovati ispravne putne isprave
– poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske
– pridržavati se kućnog reda u smještenoj jedinici te surađivati s vlasnikom ili agencijom u dobroj namjeri
– vlasniku u cijelosti nadoknaditi svaku načinjenu štetu u smještenoj jedinici.
Gost će snositi odgovornost i troškove nastale zbog nepoštivanja obveza.
Rješavanje prigovora
Gost ima pravo tražiti određenu naknadu za neizvršene usluge koje je platio. Pri zahtjevu gost mora priložiti pismeni prigovor.
Postupak u vezi s prigovorom:
Ukoliko gost na samom odredištu nije zadovoljan stanjem smještajne jedinice, treba odmah po dolasku izvijestiti agenciju, odnosno reklamacije odmah iznijeti vlasniku. Gost je obvezan surađivati s predstavnikom agencije i vlasnikom u dobroj namjeri da bi se uzroci nezadovoljstva uklonili. Ako je prigovor opravdan te pružena usluga vlasnika nije zadovoljavajuća, agencija će napraviti sve da gost dobije prihvatljivo rješenje koje odgovara usluzi uplaćenoj vlasniku. Agencija ili vlasnik ne smiju gostu kao zamjenski smještaj ponuditi uslugu manje vrijednosti.
Ako gost samoinicijativno napusti smještajnu jedinicu i pronađe drugi smještaj te tako agenciji ne pruži priliku agenciji da riješi problem, onda gost nema pravo tražiti povrat novca niti uputiti tužbu za nadoknadu štete.
Najkasnije u roku od 8 dana poslije povratka s puta gost mora agenciji predati pisani prigovor (uz od vlasnika potpisano izvješće o situaciji i eventualne račune o prouzrokovanim troškovima). Agencija se obvezuje riješiti prigovor u roku od 14 dana od dana primitka prigovora. Gost se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacije u medije dok agencija ne donese odluku. Ovime se isključuje pravo gosta na naknadu neizravne štete. Nije li gost na mjestu događaja reklamirao neadekvatne usluge odnosno ako je podnio pisani prigovor nakon isteka 8 dana poslije povratka s puta, agencija takav prigovor neće uvažiti.
Nadležnost suda
Svi prigovori nastojati će se riješiti sporazumno. Za slučaj da se prigovori i nesporazumi ne mogu rješiti sporazumno utvrđuje se nadležnost Trgovačkog suda u Zadru.
Uprava Nin turzam d.o.o.
What is there more kindly than the feeling between host and guest?
Aeschylus