Opći uvjeti poslovanja turističke agencije

Opći uvjeti korištenja

Članak 1.

Dobrodošli na web stranice agencije NIN TURIZAM (u daljnjem testu agencija). Korištenjem svih naših usluga i informacija s naše web stranice ujedno prihvaćate i naše uvijete korištenja. Ukoliko se ne slažete s navedenim uvjetima korištenja molimo da ih ne koristite. Stoga vas molimo da dolje navedene uvijete pažljivo pročitate.

Kompletan sadržaj na web stranicama agencije, koji nije komercijalnog karaktera, je u vlasništvu agencije a postavljen je u svrhu promoviranja turističke ponude mjesta i gradova koje agencija predstavlja. Svako kopiranje i korištenje sadržaja (tekstova i fotografija) u komercijalne svrhe krše se autorska prava.

Sve slike i informacije privatnog smještaja navedene na našoj web stranici su provjerene i prikupljene od strane zaposlenika agencije. Zbog mogućih nastalih pogrešaka, propusta te kasnog ažuriranja istih agencija ne preuzima odgovornost.

Zbog poštivanja vaše privatnosti agencija vaše podatke potražuje i koristi samo u slučaju rezervacije jedne od naših usluga kako bi mogli istu realizirati. Podaci mogu biti dostupni našem partneru (iznajmljivaču) koji su potrebni za provedbu rezervacije te nisu dostupni trećoj strani, osim ako to nije regulirano zakonom. Agencija ne jamči za sigurnost i privatnost sadržaja poslanih putem elektronske pošte.

Agencija zadržava pravo promjene navedenih općih uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Agencija zadržava pravo na ukidanje bilo kojeg sadržaja ili usluge na naših stranicama bez obaveze prethodne najave. Agencija nije odgovorna za štetu nastalu tim putem.

 

Ponuda

Članak 2.

Turistička agencija NIN TURIZAM sa sjedištem u Ninu, Trg braće Radića 3 bavi se posredovanjem i izvršavanjem rezervacija u ime vlasnika i za njegov račun i tako gostu osigurava smještaj, te posredovanjem pri iznajmljivanju izleta, automobila, bicikla, barki i glisera.

 

Rezervacija i plaćanje

Članak 3.

Upiti za rezervaciju smještaja se primaju elektroničkim putem, pismeno ili osobno u poslovnici agencije. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima. Na taj način sve navedeno postaje pravna obaveza za gosta i za agenciju.

Rezervaciju je moguće izvršiti isključivo uplatom akontacije (ili: isključivo na način da se uplati akontacija) dok se ostatak iznosa uplaćuje u agenciji na dan dolaska. Dolaskom osobno u agenciju gost plaća ugovoreni smještaj u cijelosti unaprijed.

Mogući načini plaćanja su:

  • uplata na račun,
  • online plaćanje karticama putem WSPay payment gateway-a

    WSpay™ - Web Studio payment gatewayAmerican ExpressDiners Club InternationalVisaMasterCard

    MaestroAmerican Express – Jamstvo sigurne online kupnjeMasterCard® SecureCode™Verified By Visa

Unos i prijenos osobnih podataka

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Izjava o prikupljanju i korištenju osobnih podataka

NIN TURIZAM obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici agencije i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biti će izvršena u Hrvatskim kunama. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u vašu lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara.

 

Cijena usluge

Članak 4.

Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je navedeno u rezervaciji: dnevni najam, posteljinu, ručnike, opremljenu kuhinju s potrebnim posuđem i priborom, utrošak vode, struje i plina.

Posebne usluge nisu uključene u cijenu (usluge doručka, iznajmljivanja čamca...) te ih treba platiti posebno.

Cijene smještaja su odobrene od vlasnika smještajne jedinice koji ima pravo na promjenu istih.

Za boravak kraći od tri dana cijena se može uvećati za 30% te je isto regulirano ugovorom između iznajmljivača i agencije.

U slučaju promjene cijena određene smještajne jedinice nakon izvršene prijave, a prije uplaćene akontacije, agencija se obvezuje odmah obavijestiti gosta o tome te mu poslati novi obračun. Gostima koji su uplatili akontaciju agencija jamči da će im preostali dio biti obračunat po osnovi prijašnje kalkulacije po kojoj je gost i rezervirao smještajnu jedinicu.

 

Kategorizacija i opis usluga

Članak 5.

Ponuđene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga u pojedinim mjestima su različiti i nisu usporedivi.

Svaki gost treba biti primljen u čistu i urednu smještajnu jedinicu. Za goste koji ostaju duže od jednog tjedna bit će dostupne dodatne plahte i ručnici.

Gosti u smještajnu jedinicu dolaze poslije 14.00 sati, a na dan odlaska smještajnu jedinicu napuštaju do 10.00 sati. Predaja ključa smještajne jedinice se obavlja u samom objektu od strane vlasnika ili predstavnika agencije.

 

Pravo agencije na promjene i otkaz

Članak 6.

Agencija ima pravo promijeniti ili otkazati rezervirani smještaj ako prije ili za vrijeme odmora nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći ili otkloniti. Agencija tada uz pomoć vlasnika gostu nudi zamjenski smještaj, ali sve isključivo uz odobrenje i suglasnost gosta. Ponuđeni smještaj treba biti iste ili više kategorije po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju.

 

Pravo gosta na promjene i otkaz

Članak 7.

Ukoliko gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovu zahtjevu, treba to učiniti pismenim putem.

U slučaju fiksno potvrđene rezervacije privatnog smještaja, datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova:

  • od 30. do 14. dana prije ugovorenog dolaska gosta vraća se 30% uplaćenog iznosa
  • od 13. do 2. dana prije ugovorenog dolaska gosta vraća se 10% uplaćenog iznosa

Kod kasnijeg storniranja ili izostanka gosta, odnosno jednostranog prekida rezervacije od strane gosta zadržava se cjelokupan uplaćeni iznos boravka.

Ukoliko gost u rezervirani smještaj ne dođe do ponoći na dan početka usluge, a nije unaprijed javio agenciji ili pružatelju usluge, rezervacija se smatra otkazanom pa se troškovi obračunavaju prema gore navedenom.

U slučaju osobnog dolaska gosta u poslovnicu agencije bez rezervacije i ugovorenog te naplaćenog smještaja u cijelosti, gost nema pravo otkazati ugovoreni smještaj uz povrat novca ili se može otkazati ali agencija zadržava cjelokupni uplaćeni iznos.

 

Obveze agencije i vlasnika

Članak 8.

Dužnost agencije je brinuti se o provedbi usluga, a također i o izboru vlasnika te o pravima i interesima gosta sukladno običajima u turizmu. Vlasnik je dužan osigurati da se gostu pruže sve zakupljene usluge te stoga odgovara gostu zbog možebitnog neizvršenja zakupljenih usluga ili dijela usluga. Agencija i vlasnik isključuju svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom.

Članak 9.

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, djelatnici agencije dužni su putniku ponuditi “paket” putnog osiguranja koji se sastoji od: dragovoljnog zdravstvenog osiguranja za vrijeme boravka u inozemstvu, osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, osiguranje prtljage te osiguranje od otkaza putovanja. Potpisom ugovora putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket putnih osiguranja.

U slučaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu izravno ugovoriti kod jednog od osiguravatelja.
Potpisivanjem ovog ugovora smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena osiguranja navedena u prethodnom stavku.

Članak 10.

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, agencija ima kod osiguravajućeg društva Generali osiguranje d.d., sklopljen Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči putniku  neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza, broj P13-1020166555. Djelatnici agencije upoznati će putnika sa sadržajem važećeg Ugovora o osiguranju od odgovornosti za štetu koju agencija prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na paket aranžman, a putnik potpisom Ugovora o putovanju potvrđuje da je upoznat sa sadržajem navedenog Ugovora o osiguranju.

 

Obveze gosta

Članak 11.

Gost je obvezan:

  • posjedovati ispravne putne isprave
  • poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske
  • pridržavati se kućnog reda u smještenoj jedinici te surađivati s vlasnikom ili agencijom u dobroj namjeri
  • vlasniku u cijelosti nadoknaditi svaku načinjenu štetu u smještenoj jedinici.

Gost će snositi odgovornost i troškove nastale zbog nepoštivanja obveza.

 

Rješavanje prigovora

Članak 12.

Gost ima pravo tražiti određenu naknadu za neizvršene usluge koje je platio. Pri zahtjevu gost mora priložiti pismeni prigovor.

Postupak u vezi s prigovorom:

  • Ukoliko gost na samom odredištu nije zadovoljan stanjem smještajne jedinice, treba odmah po dolasku izvijestiti agenciju, odnosno reklamacije odmah iznijeti vlasniku. Gost je obvezan surađivati s predstavnikom agencije i vlasnikom u dobroj namjeri da bi se uzroci nezadovoljstva uklonili. Ako je prigovor opravdan te pružena usluga vlasnika nije zadovoljavajuća, agencija će napraviti sve da gost dobije prihvatljivo rješenje koje odgovara usluzi uplaćenoj vlasniku. Agencija ili vlasnik ne smiju gostu kao zamjenski smještaj ponuditi uslugu manje vrijednosti.
  • Ako gost samoinicijativno napusti smještajnu jedinicu i pronađe drugi smještaj, te tako agenciji ne pruži priliku agenciji da riješi problem, onda gost nema pravo tražiti povrat novca niti uputiti tužbu za nadoknadu štete.
  • Najkasnije u roku od 8 dana poslije povratka s puta gost mora agenciji predati pisani prigovor (uz od vlasnika potpisano izvješće o situaciji i eventualne račune o prouzrokovanim troškovima). Agencija se obvezuje riješiti prigovor u roku od 14 dana od dana primitka prigovora. Gost se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacije u medije dok agencija ne donese odluku. Ovime se isključuje pravo gosta na naknadu neizravne štete. Nije li gost na mjestu događaja reklamirao neadekvatne usluge odnosno ako je podnio pisani prigovor nakon isteka 8 dana poslije povratka s puta, agencija takav prigovor neće uvažiti.

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Platforma za ORS

 

Nadležnost suda

Članak 13.

Nije li gost zadovoljan kako je agencija riješila njegov prigovor, ima pravo na pokretanje sudskog postupka. U tom slučaju bit će nadležan Trgovački sud u Zadru.

U Ninu, 15.06.2015.